OGŁOSZENIE O PRACY – NABÓR ZAKOŃCZONY

 
 
 
POLSKA ORKIESTRA SINFONIA IUVENTUS
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko
Główny księgowy

 

Kandydat musi posiadać uprawnienia zgodne z art.54 ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r. (Dz.U.2009 Nr 157 poz.1240)

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:

– dbałość o zgodną z przepisami gospodarkę finansową Orkiestry,
– prowadzenie pełnej rachunkowości jednostki,
– kontrola kosztów pod względem zasadności i legalności,
– nadzorowanie kompletności i rzetelności dokumentów,
– rozliczanie należności podatkowych,
– ocena zdolności realizacji planu finansowego pod kątem wpływów i wydatków,
– dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym (ocena zdolności finansowej jednostki ze szczególnym uwzględnieniem bieżącej i przyszłej zdolności płatniczej),
– opracowywanie projektu planu finansowego oraz sprawowanie nadzoru nad realizacją tego planu,
– sporządzanie analiz danych statystycznych, zestawień planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
– sporządzanie sprawozdawczości finansowej,
– nadzorowanie pracy podległych pracowników,
– opracowanie oraz przestrzeganie budżetu zadaniowego,
– sporządzanie/nadzorowanie rozliczeń finansowych przydzielonych dotacji oraz innych otrzymanych środków podlegających rozliczeniu.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Miejsce pracy: Praca na VII piętrze budynku PKiN w Warszawie, stanowiącego siedzibę Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus. Budynek jest wyposażony w windy.
Stanowisko pracy: Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Praca przy komputerze, prowadzenie rozmów telefonicznych, przemieszczanie się wewnątrz budynku.
Wymiar czasu pracy: 1/1 etat, umowa o pracę.

Wymagania niezbędne:

– pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
– niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1202),
– spełnienie jednego z warunków: ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych
i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w dziale księgowości,
– znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o rachunkowości, o podatku od towarów
i usług, o podatku dochodowym od osób prawnych, organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, prawa ubezpieczeń społecznych i prawa pracy, podstaw prawa zamówień społecznych,
– doświadczenie zawodowe: min. 3 lata doświadczenia zawodowego w sferze finansów publicznych,
– posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
– posiadanie certyfikatu księgowego lub uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów.
Wymagania dodatkowe:
– umiejętność sporządzania sprawozdawczości finansowej, budżetowej oraz statystycznej,
– doświadczenie w prowadzeniu księgowości w jednostkach sfery finansów publicznych, dodatkowo oceniane – w instytucji kultury,
– bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Ms Excel, Ms Word), w tym umiejętność korzystania w pracy z programu księgowego Sage Symfonia Finanse i Księgowość,
– zdolności analityczne (sporządzanie planów i analiz finansowych, dostarczanie dyrekcji danych niezbędnych do podejmowania decyzji finansowych),
– umiejętności interpersonalne potrzebne do kierowania działem księgowym oraz współpracy z pozostałymi komórkami organizacyjnymi (preferowane doświadczenie kierownicze),
– znajomość zasad naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej,
– znajomość przepisów z zakresu podatków, ubezpieczeń społecznych,
– odporność na stres, umiejętność pracy w warunkach zmiany i „niepełnych danych",
– komunikatywność, sumienność, systematyczność, terminowość.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

– podpisane odręcznie: curriculum vitae oraz list motywacyjny
– kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
– kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy
– kopie dokumentów potwierdzających wymagane i posiadane kwalifikacje
– podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
– podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
– podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
– podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2014 r. poz.1182 z późn. zm."

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów
lub przesłanie ich pocztą w terminie
do dnia 16 października 2015 r. do godz. 15:00
na adres:

Polska Orkiestra Sinfonia Iuventus
Pałac Kultury i Nauki w Warszawie
Plac Defilad 1, pok. 701
00-901 Warszawa
z dopiskiem na kopercie: „Nr Ref. 02/2015"

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły pod ww. adres w terminie do dnia 16 października 2015 r.
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.