OGŁOSZENIE O PRACY – NABÓR ZAKOŃCZONY


Polska Orkiestra SINFONIA IUVENTUS

zatrudni pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. administracji

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:

– koordynacja działań związanych z bezpieczeństwem, zasobami i sprawnością instrumentarium muzycznego, sprzętów i wyposażenia biurowego, funkcjonowaniem, zasobami i sprawnością systemu teleinformatycznego – telefonów, komputerów, sieci wewnętrznej i Internetu,
– monitorowanie bieżących i przyszłych potrzeb instytucji w zakresie zakupów instrumentów, akcesoriów oraz innego wyposażenia, a także usług potrzebnych do prawidłowego jej funkcjonowania,
– planowanie zakupów oraz zakupów środków trwałych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
– ewidencja środków trwałych oraz udział w inwentaryzacji,
– zabezpieczenie mienia instytucji, w tym prowadzenia spraw jego ubezpieczenia,
– realizacja zadań związanych z administrowaniem telefonami pracowniczymi,
– monitorowanie progów wartości zakupów instytucji w poszczególnych grupach Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV),
– określanie i proponowanie właściwego trybu zamówień publicznych dla zakupów podlegających rygorom UPZP,
– przeprowadzanie z pomocą prawnika właściwych procedur zamówień i przetargów dla potrzeb instytucji,
– praca administracyjna związana z bieżącą obsługą biura, w tym obsługą IT,
– obsługa administracyjno-techniczna prób i koncertów,
– przewóz sprzętu i osób związanych z realizacją prób i koncertów,
– przygotowanie okresowych statystyk, raportów i zestawień,
– współpraca z Główną Księgową i Dyrektorem Instytucji,
– współpraca z dostawcami,
– wykonanie zadań z zakresu BHP i ppoż.,
– prowadzenie magazynu gospodarczego,
– dbałość o utrzymanie czystości w pomieszczeniach instytucji,
– monitorowanie rynku w zakresie nowości technicznych i wdrażanie ich dla potrzeb instytucji,
– kontakty bieżące w sprawie wynajmu lokali.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Miejsce pracy: Praca na VII piętrze budynku PKiN w Warszawie, stanowiącego siedzibę Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus. Budynek jest wyposażony w windy.

Stanowisko pracy: Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Praca przy komputerze, prowadzenie rozmów telefonicznych, kontakt z interesantem, przemieszczanie się wewnątrz budynku.

Wymiar czasu pracy: 1/1 etat, umowa o pracę.

Wymagania niezbędne:

– pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
– niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1202),
– biegła znajomość obsługi komputera i korzystania z Internetu, znajomość oprogramowań biurowych typu Microsoft Office,
– wykształcenie co najmniej średnie.

Wymagania dodatkowe:

– bardzo dobra znajomość programów MS Word i MS Excel,
– doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
– komunikatywność, sumienność, systematyczność,
– umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

– podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny,
– kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
– kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
– kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
– podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
– podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
– podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2014 r. poz.1182 z późn. zm."
– kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów lub przesłanie za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 16 listopada 2015 r. do godz. 15:00 na adres:
Polska Orkiestra Sinfonia Iuventus
Plac Defilad 1, pok. 701
00-901 Warszawa
z dopiskiem na kopercie: „Nr Ref. 03/2015"

 

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły pod ww. adres
w terminie do dnia 16 listopada 2015 r.
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.